بازی اندروید بین آدمکش Killer Bean Unleashed V3.18 Full نسخه جدید و فول به همراه تریلر آنلاین که اکشن اعتیادآوری را بصورت کارتونی سه بعدی ایجاد کرده است و دارای گیم پلی ساده ولی اعتیاد آوری است, داستان بازی از این قرار است که Bean عضو سازمان نخبگان ترور بوده, تا زمانی که قصد جان او را کردند و سعی کردن که Bean را بکشند, اما موفق نشدند, شما باید در نقش بین بازی را طوری هدایت کنید که تمام آدمکش ها را از بین ببرد! در غیر اینصورت شما زنده نخواهید ماند.

بازی دارای سه حالت مگا, زنده ماندن, و داستانی است, برای حالت زنده ماندن باید بسیار ماهر باشید زیرا این حالت بسیار سخت است.

قسمت Game DASH که در آن باید تمام قاتلان را از بین ببرید و حداثر مهارت های خود را بکارگیرید, ترکیبی از بازی های قدیمی با گرافیک ساده دو بعدی ولی پر هیجان

با عبور از مراحل قسمت های جدیدی از بازی آزاد خواهد شد, همچنین شما می توانید از 12 اسلحه موجود استفاده کنید و سکه و طلا جمع آوری کنید تا یکی از اسلحه های جدید را خریداری کنید.

بازی بصورت تست شده و به همراه تریلر آنلاین بوده که یکی از زیباترین بازی های تقریبا کم حجم اندروید است پیشنهاد ویژه سایت یک موبایل
بازی اندروید Killer Bean Unleashed - اکشنی اعتیادآور برای اندروید